Yaklaşan battle royale oyunu Indus’un yerel yaratıcısı SuperGaming, tescilli canlı operasyon motoru SuperPlatform dünya çapındaki oyun yaratıcılarının kullanımına sunmak için Google Cloud ile işbirliği yaptığını duyurdu.
Şirket, artık SuperGaming’in tüm çabalarını yönlendiren denenmiş ve gerçek bulut mimarisini kullanarak, bu hamlenin dünya çapındaki oyun yaratıcılarının daha iyi oyunlar yaratmasını sağlayacağını iddia ediyor. Google Cloud tabanlı SuperPlatform, oyun geliştiricilere canlı operasyonları, eşleştirmeyi, oyuncu ilerlemesini, oyuncu verilerini, analizleri, para kazanma sistemlerini, sunucu ölçeklenebilirliğini, satışları ve satışları kontrol etme yeteneği verecek. Diğer kurulu oyun geliştirme platformlarıyla da bütünleşir. SuperGaming, SuperPlatform’u bir SaaS (hizmet olarak yazılım) platformu olarak tanımlar ve Google Cloud üzerinde çalışan bir ISV (bağımsız yazılım satıcısı) olacaktır.
“Oyun, Google Cloud için büyük bir odak noktası. Google Cloud Hindistan Genel Müdürü Bikram Singh Bedi, bu alandaki küresel yatırımlarımızı ölçeklendirdik ve pazardan aldığımız yanıttan heyecan duyuyoruz.” dedi. “SuperPlatform gibi gelişmeler, sürekli gelişen bir ekosisteme hoş geldiniz eklemeleridir. Google Cloud’un geliştiricilerin geniş ölçekte derleme yapmasına olanak tanıyan altyapısı ve SuperGaming’in oyun alanındaki geçmişiyle gerçekten etki ve yenilik sağlayabilir ve Hindistan’dan daha fazla oyun çıktığını görebiliriz.” SuperGaming’in baş teknoloji sorumlusu ve kurucu ortağı Navneet Singh Waraich, “Google Cloud mühendisleri ve SDK’larla yakın bir şekilde çalışarak, başlangıçtaki sürtüşmelerimizin çoğu hafifledi” dedi. “Bizim ve SuperPlatform müşterilerimiz için anahtarlardan biri, seçim yapmak ve ön uçtaki oyun istemcisi veya sunucu entegrasyonlarını kesintiye uğratmadan maliyet etkinliği için tüm orkestrasyonumuzu gerektiği gibi taşıyabilme yeteneğidir. Bu, mevcut yığınımızı Google Cloud’da oluşturmayı seçmemiz için büyük bir artıydı.”